Veelgestelde vragen

  1. Klompen en sokken

Waar kan ik een artikel naar retour sturen?
Wil je een artikel retour sturen dan kan dat naar ons contactadres. Om je retourzending goed te kunnen verwerken, zijn bepaalde gegevens van belang. Stuur daarom altijd het retour formulier mee. Deze zit bij je bestelling. Voor verdere instructie verwijzen we je naar "Ruilen en retourneren" onder aan de website.

Heeft OK Winkel Online een winkel waar je kan komen passen?
Nee, helaas hebben wij nog geen winkel waar je kunt komen passen. Wij leveren de producten vanuit een magazijn. Woon je in de buurt en wil je toch graag de klompen ophalen? Dan kan dat alleen op afspraak. Neem dan contact op per mail voor het maken van een afspraak.

Mag ik sokken thuis passen? 
Nee, helaas mag je sokken thuis niet passen. De sokken passen altijd binnen de maten die op de website staan aangegeven. Sokken waarvan de verpakking beschadigd is kunnen wij helaas niet retour nemen. Mocht je toch twijfelen stuur ons dan een mail of een whatsapp bericht, en dan bekijken wij hoe we je verder kunnen helpen. 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden
Sokken en klompen proberen wij zo snel mogelijk te verzenden. Is op werkdagen de bestelling voor 12:00u betaald dan verzenden wij dezelfde dag je bestelling nog via PostNL. Helaas komt het voor dat het toch een werkdag langer duurt. Daarom houden wij een levertijd aan van 1-3 werkdagen.