Veelgestelde vragen

Wil je een artikel retour sturen dan kan dat naar ons contactadres. Om je retourzending goed te kunnen verwerken, zijn bepaalde gegevens van belang. Stuur daarom altijd het retour formulier mee. Klik hier om het formulier te dowloaden.  

Voor verdere instructie verwijzen we je naar “Ruilen en retourneren” onder aan de website.

Nee, helaas hebben wij nog geen winkel waar je kunt komen passen. Wij leveren de producten vanuit een magazijn. Woon je in de buurt en wil je toch graag de klompen ophalen? Dan kan dat alleen op afspraak. Neem dan contact op per mail voor het maken van een afspraak.

Nee, helaas mag je sokken thuis niet passen. De sokken passen altijd binnen de maten die op de website staan aangegeven. Sokken waarvan de verpakking beschadigd is kunnen wij helaas niet retour nemen. Mocht je toch twijfelen stuur ons dan een mail of een whatsapp bericht, en dan bekijken wij hoe we je verder kunnen helpen. 

Sokken en klompen proberen wij zo snel mogelijk te verzenden. Is op werkdagen de bestelling voor 12:00u betaald dan verzenden wij dezelfde dag je bestelling nog via PostNL. Helaas komt het voor dat het toch een werkdag langer duurt. Daarom houden wij een levertijd aan van 1-3 werkdagen. 

dr.sok2

Verzenden en bezorging

Bij een bestelling van boven de €35,- wordt je pakket binnen Nederland kosteloos verzonden. Bij een bestelling onder de €35,- betaald je €6,95. Pakketpost naar België kost € 9,95 Indien je een bestelling naar een ander land wil verzenden dan kun je contact met ons opnemen voor een prijsopgave.

Wij hanteren de volgende verzendkosten:
Pakketpost Nederland € 6,95 

Brievenbuspost € 4,49 (past in de brievenbus)

Pakketpost België € 9,95

Verzendkosten worden doorberekend op basis van het aantal benodigde zendingen aan de hand van het volume. Als er bijvoorbeeld twee pakketten nodig zijn om je bestelling te leveren, dan betaal je ook twee keer de pakketpost. Als je aan de winkelwagen een product toevoegd, wordt direct de voordeligste verzendmethode getoond.

Als wij je bestelling en betaling op werkdagen voor 12 uur hebben ontvangen, proberen wij dezelfde dag  je bestelling te verzenden. Echter, houd rekening met een levertijd van 1 t/m 3 werkdagen. Door drukte kan je bestelling soms een dag later aankomen.

PostNL doet 3 afleverpogingen, waarna het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor kan worden afgehaald.

Ruilen en retourneren

Wil je een ander artikel ontvangen? Onder bepaalde voorwaarden kan dat. Bijvoorbeeld als je binnen 14 dagen aan ons laat weten dat je het product retour wilt sturen. De producten nog voorzien zijn van de labels en niet zijn gedragen. Stuur ons altijd een email indien je een product wil ruilen of retour wilt sturen.

Let op!  Compressiekousen en Sokken mag je niet passen en daarna retour sturen. 

Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Indien we je bestelling nog niet hebben verstuurd houden we deze bij ons tegen, passen de bestelling aan of kunnen deze zelfs helemaal annuleren.

Is jouw pakket verstuurd dan kunnen wij deze niet meer tegen houden, maar mag je altijd het ontvangen pakket retour sturen. Let op; de retourkosten zijn voor eigen rekening! 

 

Laat dan binnen 14 dagen weten dat je het retour wilt sturen. Na het melden heb je nog eens 14 dagen om het product retour te sturen. Maak hierbij gebruik van het meegestuurde retourformulier. Van ons ontvang je zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen het totaal bedrag incl. verzendkosten retour na het ontvangen van je bestelling.

Gebruik bij voorkeur het retourformulier die je bij de bestelling hebt ontvangen. Is deze zoek geraakt of zijn wij die toch vergeten, dan kan je hier een nieuwe downloaden en uitprinten! Is dat laatste niet mogelijk dat mag je ook onderstaande adres gebruiken. Het is dan wel belangrijk dat je een aantal gegevens noteert en met de retourzending meestuurd.

OK WINKEL ONLINE
Ruigehoekweg 4a
3853PM Ermelo
Nederland

Het is verstandig om ook jouw adres als afzender te vermelden op het retourpapier.

Is er iets mis gegaan bij het bestellen van je product? Controleer dan altijd eerst even de factuur met de ontvangen producten. Heb je te weinig of een verkeerd product ontvangen? Neem dan bij voorkeur contact met ons op via whatsapp ,email of het contactfomulier. Vermeldt daarbij;

– Jouw naam, adres, en telefoonnummer
– Het bestelnummer
– Het probleem.

Betaalmethodes

Betaalwijze – Betaalkosten
– IDEAL – Gratis
– Creditcard

– Klara betaal later

– Bancontact

– PayPal – 3,4% van totaal bedrag

Tijdens het bestelproces kan je één van deze betaalmethoden kiezen.

Als je kiest voor betalen via iDeal dan reken je af via het vertrouwde internetbankieren van je eigen bank. iDeal is de makkelijkste en veiligste manier om online te betalen. Zodra de betaling via iDeal gelukt is, nemen wij je bestelling direct in behandeling.
Meer informatie over iDeal kan je vinden de site van iDeal. Betalen via iDeal is helaas niet mogelijk voor buitenlandse klanten.

Als je kiest voor betalen via PayPal dan betaal je door middel van een directe, wereldwijde online betaalservice. Door te betalen via PayPal kies je voor een snelle, veilige en betrouwbare manier om te betalen via je PayPal rekening, creditcard of normale bankrekening. Om te betalen via PayPal heb je een gratis PayPal account nodig. Als je die nog niet hebt kan je deze binnen enkele minuten aanmaken op de website van PayPal. Meer informatie over PayPal kan je vinden op de site van PayPal.

Omdat betaling via PayPal voor ons behoorlijk prijzig is wordt er een toeslag van 3,4% over het totaalbedrag berekend.

Als je er voor kiest om ons te betalen door middel van een bankoverschrijving dan maak je het totaal verschuldigde bedrag onder vermelding van je ordernummer over naar ons rekeningnummer. Het kan enkele dagen duren voordat de betaling bij ons binnen is. Zodra de betaling bij ons binnen is nemen wij je bestelling in behandeling.

Onze complete bankgegevens zijn als volgt:

IBAN-nummer: NL16 INGB 0007 5996 82
Rekeninghouder: OK Winkel Online
BIC/Swift Code: INGBNL2A
Naam bank: ING BANK N.V
Land: Nederland

Online betaling via creditcard is helaas nog niet mogelijk.

Zakelijk bestellen

Dan kunt u het beste contact met ons opnemen via  mail of het contactformulier en uw zakelijk gegevens meesturen. Wij maken dan een zakelijk account voor u aan. Als het account is aangemaakt nemen wij contact met u op. Desgewenst kunnen wij advies geven en eventueel de bestelling voor u plaatsen.

Indien u grote aantallen wenst te bestellen dan kunt u dit aangeven bij de aanvraag van uw zakelijke account. Wij nemen dan contact met u op voor een offerte op maat. 

U kunt bij ons de factuur betalen middels iDeal, PayPal en vooruitbetaling via bankoverschrijving.

Maak je look kleurrijk

Thema sokken

Makkelijk schoon
Comfort bij lopen
Voor hem of haar
Steunkousen